Middag med vänner:)

Hej mina kära vänner!

Kom precis hem från skolan, det är otroligt att skolan ens får hålla elever till nästan halv fem och sen ge de ett ton med läxor desseutom!
Aja, snart så hoppas jag att jag kan stänga av alla tankar som har att göra med skolan för jag ska hem till S strax och fixa middag och sen kommer C och F också tror jag, så det blir najs:) Vi ska också kolla på UB, DH och Christine.
Imorgon ska jag köpa snyggaste tröjan:) Har lagt undan den genom telefonen haha. Det var så att när jag skulle åka hem från skolan nu så går jag precis ut genom portarna och ser en annan elev som har på sig denna tröjan. Jag frågade såklart vart hon hade köpt den och sen ringde jag dit direkt och bad dem lägga en on hold for me:)

Toodels -E<3


Jag älskaaaar Hermès!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0