Orange and Coffee

Hejsan allihopa!

Höstlovet har officiellt börjat och det är såååå skönt! Igår så passade jag och syrran på att fira detta med en runda på stan efter skolan och bio på kvällen. Vi såg såklart HSM 3 och det var fullsatt på Sergel igår kan jag bara säga! Den var sjukt bra men det visste man ju:) Love it<3
När vi senare kom hem så var vi trötta men kollade iallafall på en till film, The Devil Wears Prada:)
Idag ska jag och min syster vara sminkmodeller på Kistamässan så ska strax fixa mej lite och åka iväg, ciao<3

Här är jag och min syster på Orange and Coffee i SOUK!


Kommentarer
Postat av: sandra

jätte fin bild på dig gumman :)

2008-10-25 @ 15:37:54
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0