Rosa dag!

Hejsan allihopa!

När jag tittade ut genom det dystert mörka fönstret i morse så förberedde jag mig inför hösten, sedan blev det dock jättefint framåt dagen men fortfarande så var det ganska kallt! Jag slängde på mig mina nya svarta skinnstövlar, mörkblå jeans, svart topp med en brun-röd stickad kofta med stora ärmar och stora svarta knappar från MQ ovanpå, en svart stickad basker-mössa. Innan jag steg ut i kylan för att ta mig till skolan så tog jag också självklart på mig min trench, min scarf och mina söta handskar med rosett!
När vi sedan drog över 20 min på min sista lektion, vilket var musik så det gjotde ingen:), så kom jag på att jag inte skulle hinna till innebandyn. Då skyndade jag mig istället hem och drog på mig svarta och rosa träningskläder och rosa Uggs och drog till Friskis för ett medel-jympa pass. Efter passet så sprang jag in lite snabbt och hämtade min ASOS-beställning och nu sitter jag alltså här nån timme senare och har precis läst klart dagens Sofis mode.
Ska strax måla naglarna höstrosa och ta fram svenska-boken och plugga lite, ciao<3

Snygg höstoutfit!

Kommentarer
Postat av: Sophie

http://www.imdb.com/title/tt1261945/

Sex and the City 2 2011! Hope it's true!

2008-10-06 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0