H.M.-The Movie

Kom precis hem från ett pass på F&S och ska strax fixa mej och äta revbensspjäll och blomkol i ugnen till middag:)
Jag började sent idag, men när vi hade matte som sista lektion så kändes det som om vi hade vart i skolan i tio år! Men en sak som är helt sjuuuk är att det redan är fredag imorrn! Herregud det känns som om det var helg alldeles nyss! Men men, jag klagar inte;) Imorrn på kvällen tror jag att jag ska träffa en kompis och sen på lördag tänkte jag köra ett F&S-pass på morgonen och sen gå ut med S och C på en restaurang på kvällen!
Vi hörs senare cuties<3


Filmen "Hannah Montana-The Movie" kommer den 1 maj 2009 till oss i Sverige!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0