Fashion Rocks!

Go' morron alla!

Idag så är det söndag och jag ska mest bara ta det lugnt. Ska försöka träna lite och plugga också. Imorrn blir det en lång dag i skolan som sedan följs av MUF-möten, både styrelse- och medlemsmöte, så då blir det ju ingen innebandy för mig!
Har snart läst ut tredje It-girl boken:) När den är klar så ska jag hoppa direkt till fyran såklart och sedan antar jag att jag får beställa femans, det går undan! Den här veckan väntar jag på tre böcker och ett par Ugg-boots som jag har beställt, hoppas de kommer snart! Två av böckerna är mode-böcker om 50- och 60-talet och den tredje är en bok om Marilyn Monroe.
Nu ska jag göra manikyr, bye bye<3


Miley Cyrus på Fashion Rocks i New York!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du beställt dina uggs?

2008-09-07 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0