Höööööst...

Hej alla!

Idag är det måndag och jag är ledig. Vad ska jag göra? Jo jag ska plugga lite, läsa Sofis mode, spela innebandy och kolla på Gossip girl:)
Sitter precis och äter frukost och lyssnar på musik i en lång grå cardigan, en vit t-shirt och ett par mysiga tofflor. Det är ju inte precis varmt nu menar jag, kolla ut bara! Det är första september och det är nu det ruggiga vädret börjar (officielt dårå, det började ju redan i augusti då det skulle ha varit sommar!). Fast en positiv sak är ju att vi får ha på oss våra mjukisdräkter och Ugg-boots utan att svettas och tända doftljusen och ha det mysigt:) Det älskar jag, det och höstmodet som jag redan har berättat om i ett tidigare inlägg:)
Uppdaterar under dagens lopp! <3

På tal om dagen så får ni här en Dagens:


Dagens humör: Vet inte... Lite glad?
Dagens mående: Trött och pigg, kan inte bestämma mig!
Dagens borde: Uppdatera kalendern och fixa iordning skolväskan, det är så jobbigt och stressa med det på morgonen!
Dagens frisyr: Utsläppt och väl genomborstat
Dagens klädsel: Stora guld- och pärlsmycken, mörkt rosa nagelack, uggs, grå cardigan, vit t-shirt och mörkt blåa jeans
Dagens planer: Spela innebandy med tjejerna, kolla på Gossip Girl, läsa Sofis mode och bara chilla
Dagens materiella vill ha: Fortfarande min älskade Chanel parfym!
Dagens längtan: Julafton!
Dagens fundering: Kommer allt att ställa sig till rätta?
Dagens beroende: Varm vaniljlatte och Gossip Girl!!!
Dagens tidning: Sofis mode
Dagens låt: Disturbia med Rihanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0