Just Say It

Sofie gick just efter att vi suttit och snackat i några timmar efter skolan. Det var en jobbig skoldag men nu är jag äntligen ledig, iallfall tills imorgonbitti:)
Middagen står i ugnen och snart börjar Ugly Betty. Juste, var inte Gossip Girl bara sååå bra? God I love it! På tal om det så borde mina It-girl böcker som jag har beställt från usa komma den här veckan. Jag har beställt 3:an och 4:an (på engelska dåra, de finns ju inte på svenska än) och sen när jag har läst ut dem så ska jag fixa 5:an också. Jag längtar:/ De är minst lika bra som Gossip Girl!
Aja nu ska jag läsa ett modemagasin så kiss kiss!


Hur länge ska de förneka att de är ett par?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0