Med inget annat att göra så har jag här fixat till en Dagens!

Dagens humör: Sluten i min egna värld och vill-inte-att-det-ska-vara-måndag-imorgon-känsla
Dagens mående: Trött och det känns som att det saknas något (?)
Dagens borde: Har redan gjort några av dem men borde faktiskt också fixa mitt rum lite innan mamma och pappa kommer hem från golftävlingen och dampar
Dagens frisyr: Nytvättat, utsläppt och smyckat med ett smalt diadem med stora diamanter på ens sidan
Dagens klädsel: Svart klänning med åtsatt midja och v-ringning
Dagens planer: Fixa rummet lite och förbereda allt inför kommande skolvecka med elevrådsmöte, MUF-möten, cheerleading, plugg, körkortslektioner och gud vet allt!
Dagens materiella vill ha: Ni kommer aldrig sluta höra mej tjata om min Chanel-parfym tills jag får den! Sen så vill jag väldigt gärna också ha en silvrig klocka med strass (mamma läser du detta nu?:))
Dagens längtan: Att det ska bli höstlov nån endaste gång!
Dagens fundering: Framtiden!
Dagens beroende: Musik!
Dagens tidning: (bok) It-girl!
Dagens låt: Cotton Fields med CCR

Funderar nu på att gå ner och baka en paj som mamma sa att jag skulle göra... Sen ska jag lägga mej i tid ikväll, fast den har man ju hört förut, eller?
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0