Onsdag!!!

Hej alla!

Jag mår lite dåligt och är jättetrött! Det var därför jag gick hem innan sista lektionen idag... När jag kom hem så vilade jag men känner mej fortfarande inte helt bra. Jag tänkte iallafall fixa nagalarna och lite sånt ändå och se om nått hjälper! Jag känner att jag måste gå till skolan imorrn pga alla läxor och allt jag missar liksom.
Men men, nog tjatat om det! Jag lyssnar iallafall på lite CCR-låtar nu, vi ska nämligen köra en utav deras låtar på musiken; "Who'll stop the rain". Vi kör ju som redan sagt "Ring of Fire" och ska nu alltså börja med en till låt. Vi hade repning imorse och det går verkligen framåt! Jag har sån tur eftersom vi har 50-60-tals tema nu och ska bara sjunga massa gamla favoriter, precis min musiksmak:) Så vi bestämde oss idag för att ha på oss 50-tals inspirerade kläder när vi uppträder, det ska bli så kul!
Juste, de som undrade om premiären som jag skrev om igår så är det ett program som heter "Privileged" och det premiärade ju i USA igår då, så ska kolla på det nu ikväll tänkte jag!

XOXO -E


Coola CCR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0