Smink och mode, finns det något bättre?!

Hejsan!

Det är fredag men jag ska snart gå och lägga mej. Dels för att jag fortfarande känner mej lite sjuk men också dels för att imorrn så ska jag och syrran upp och åka iväg på en grej. Det är en tillställning dit b la Eddie Funkhouser (en känd smink- och skönhetsskapare från New York) och Cecilia Lidén kommer och pratar och visar upp sina produkter, det kommer väll vara en modeshow och så också. Jag längtar sååå mycket! Jag visste ärligt talat inte vem E. Funkhouser var förren för några månader sedan, han är ganska ny inom branshen skulle jag tro men är väldigt känd typ som kjedjorna Dior och liknande. Det ska iallafall bli roligt och efteråt ska vi äta på en restaurang i city och sen dra oss mot Söder.

Jag har ännu mer ont i halsen nu, haha, eftersom vi precis har kollat på "Bridget Jones Dagbok" och skrattade sååå mycket! Den är ju bara för rolig! Man kan se den miljoner gånger utan att tröttna, eller vad säger ni?:)

Aja, nu måste jag ner till syrran och tv:n igen, puss och trevlig kväll<3



Här är ett litet smakprov på E. Funkhouser!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag var där idag, på Eddies show. kolla bilder i min BLOGG. :)

Han är inte så känd för allmänheten men för företag och modeller är han nog ganks aså känd. Han har jobbat med blandannat madonna, Britney Spears m.fl. :) Ha en fortsatt trevlig helg! /Carro

2008-09-27 @ 22:46:15
URL: http://www.carrosfoto.se
Postat av: lindis

eddies grejjer är bäst:)

2008-09-28 @ 13:54:07
URL: http://lindooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0