DVF-love her kind of fashion!

Hejsan alla!

(Notera klockan i vänstra hörnet:))
Jag har inte skrivit på ett tag iochmed att jag har varit sjuk:/ Jag hoppas att jag är frisk nu och kommer förhoppningsvis att gå till skolan imorrn:)
Vad har ni haft för er då, förutom att besöka min tomma blogg (sorry)?:)
Idag ska jag iallafall plugga inför geografi-provet som väntar imorrn och sen fixa mej lite.

Juste, GG är ju bara bäst nu, inga spoilers här om ni inte har sett säsong 2, lovar! Följer även Privileged och The Hills som också är sjukt bra, men inget slår Gossip Girl!
Har ju läst fyra böcker av Gossip Girls spin-off serie "It-girl" och har nu beställt den femte och sista! Gud de e sååå bra!
Efter det så är det "Gossip Girl-The Carlyles" som gäller (en bok än så länge har lanserats) och sen så är jag ikapp med författaren:)

Nu ska jag fixa mej, ciao!<3

Diane Von Furstenbergs klädkollektion från tidigare i år, så snyggt, älskar 40-tals-mode!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0