City-fredag

Hej alla:)

Kom precis innanför dörren. Har varit på en runda i city med A och shoppat. Köpte inte så mkt då jag försöker hålla lite på ekonomin och spara till resorna som kommer framöver. Jag köpte endast en ny väska; har velat ha den ett tag så jag var värd den säger vi:) Den är lackad i lila och har silver-detaljer, lite Mulberry-liknande. Den är från Oasis och kostar 599:-, bild nedan.
Sedan så tog vi en fika på Bolero och sen bar det av hemmåt.

Hann tyvärr inte skriva nåt imorse för jag sov haha. Hade bara en lektion, geografi-redovisning, som började 13:10 så det var najs. Redovisningen gick bra btw. Men nu ska vi inte tjata mer om skolan för nu är det helg!:) Yeeey! Det blir nog hyfsat lugnt ikväll men imorgon gör jag stan igen och ska till några guldställen som jag berättar om imorgon;) Sedan ska jag till S och vi ska hitta på något kul:)

Aja, snart är det middag (skaldjur, jippie:)) så tune in later!

Ta ta!<3

 
Dita padlock bag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0