Cupcakes

God kväll kära läsare!

Idag har jag vart i skolan ett tag men sen gick jag hem pga ont i huvudet och jag var så himla trött också. Så här sitter jag nu kvart över tio på torsdagskvällen och lyssnar på en Elvis-cd och kollar runt lite på nätet.
 Jag älskar såna här cupcakes, alltså muffins med frosting på. Jag har däremot aldrig bakat några själv men ikväll så bakade jag en typ fjärdedels sats av Leilas recept så det blev typ fyra st cupcakes. Det var perfekt, en till mej och sen restan av min familj. De blev jättegoda men är nog inte så nyttiga så det var en engångsföreteelse hehe. Men i London och USA så har de jättegoda cupcakes så nästa cupcake blir i London. De har ett fik där med färgglada söta cupcakes och också b la kakor som ser ut som olika designerskor. Fetch huh?!:)
 Imorrn är jag ledig så då ska jag sova ut (äntligen). Skriver säkert imorrnbitti, god natt då<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0