I'm back!!!

Hej och ursäkta alla trogna läsare!

Jag har då varit borta från bloggvärlden ett tag; har haft ett fullspäckat schema som b la innhöll lucia, julshow i skolan, jul, nyår, lov och nu back to school! - Iochmed det så känns det rätt med nya tag och detta sparkas igång med denna nya blogg kick off!

Jag kan ju börja med att berätta att mitt lov var skönt och väldigt lugnt. Jag fick otroligt fina julklappar, utav vilken en var en resa till London, och nyår var hyfsat kul med champagne och raketer.
 Men past is past och nu är det dags för mig, och er, att tänka framåt. Hallo? Jag fyller 18 snart:D Det blir sjukt kul! Men innan det är det sport- och påsklov och sedan, när jag är myndig och klubbtillåten *blink*, så styr vi blicken mot den redan efterlängtade sommaren:)
 På tal om sommaren så har jag beställt lite grejer från H&M-katalogen, snacka om fina färger och kläder nu till sommaren!:) Personligen har jag haft lite svårt för vissa delar av modet som spekulerat nu i höst och vinter; alldeles för kill-aktigt för min smak! Jag föredrar feminint med en touch av Marilyn Monroe-vintage:)

Jag kan ju heller inte låta bli att (som alltid) skvallra lite om min favorit-bloggerska. Jag tror ni alla vet vem jag talar om, Gossip Girl:)
 Seriens andra del har ju nått dryga mitten nu och spänningen är on!!! Samtidigt så läste jag nyss om en spin-off-serie som kommer att handla om Lilly (Serenas mamma) i tonåren och hennes vilda partyliv på 80-talet! Den börjar i maj så där har vi ännu en anledning till vår-längtan!
Jag också precis fått mina två beställda It-girl-böcker, 6:an och 7:an, har börjat så smått...

Jaja, klockan bara tickar på när man har roligt. Jag är trött och känner hur min säng ser mer och mer lockande ut. Jag börjar 13:10 imorrn så hinner nog slänga in ett par rader här imorgonbitti och samtidigt hinna få min beutysleep!

Nice catchin' up with ya' guys! C' ya later - Yours E!<3



Fick också vackra berlocker från denna kollektion "It-girl in Paris" av Thomas Sabo, med en kort halsbandskjedja och chain-carrier också, i julklapp:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0