Marie Antoinette

Har lunch i skolan nu och väntar in Engelskan här i datasalen. Hade nyss idrott och sen avslutas dagen med Företagsekonomi. Jag har ångest för Svenska-provet imorrn eftersom jag inte har pluggat något...
 Ja det blev ju tyvärr inget inlägg igår, jag hann helt enkelt inte. Kom hem jättesent efter Spanskan.
 Nu längtar jag till helgen, på fredag antar jag att det blir utgång eller innekväll och på lördag är det dags för ett nytt sminkmodell-jobb. Som ni kanske kommer ihåg så är jag och min syrra modeller då och då för olika saker och sist var det sminkmodell för Svenska Hudvårdsförbundet då temat var "Twiggy-blomman" och nu tror jag att det är Marie Antoinette:)

XOXO - Elin

Fil:MarieAntoinette by VigeeLeBrun.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0