Solglasögon

Ska strax fixa till mej lite grann för jag ska till gymmet om ett par timmar och innan ska mamma till Ica och sen hämta mina H&M-grejer som jag beställt och jag kanske förljer med.
 Igår (lördag) så shoppade vi lite (köpte ett par tortoise-shell 50-tals solglasögon som Audrey Hepburn har i Breakfast at Tiffany's som jag har letat efter jättelänge, sen köpte jag en Microshadow från Make-up Store, en 50-tals bodysplash från en 50-tals affär och ett par jättefina festskor som är i lila satin med en rosett där bak och har jättehög klack), gick på bio och såg Changeling som var jättebra och sen åt vi tappas på en restaurang. Det var roligt:)
Nu ska jag måla mina naglar röda så vi hörs sen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0