Torsdag och gymmet

God kväll!

Är ni vakna?:) Visst är det skönt med fredag imorrn? Speciellt efter en hektisk skolvecka. Idag hade vi svenskaprov som jag pluggade som en tok till igår, tillochmed medan jag åt min sushi till middag:O haha... Sedan målade jag iaf naglarna med ett rosa lack från Essie och mitt nya Sally Hansen "Mega Shine", som jag köpte igår eftermiddag i samband med fikan efter skolan.
 Idag var en hyfsad rolig:) skoldag och hoppas att imorrn blir lika bra, det borde den bli med tanke på helgen som väntar! När jag kom hem från skolan idag så bytte jag om snabbt och sen stack jag till gymmet, efter det har jag typ bara fixat mig själv och lyssnat på Elvis. Nu ska jag dricka upp min caramel/vanilj-latte och sen krypa ner i sängen, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0