Twilight

Hej och god morgon!

Jag steg precis upp och ska snart gå ner och hämta lite frukost. Samtidigt ska jag läsa lite i min älskade Twilight-bok "Breaking Dawn" (det är fyran). Twilight-serien är grymt bra och likaså filmen, Robert Pattinson är ju bara för snygg! Har läst halva sista boken och det är väldigt spännande... Lyssnar på soundtracket från filmen nu btw och för er som inte visste det så sjunger Robert (han spelar Edward Cullen) jättebra och han sjunger låten "Never Think" i filmen.

Idag så ska jag nog fixa mej och mitt rum och kolla på en film som S lånade mej "How to lose a guy in 10 days". Sedan är det skola imorrn igen, bhuuu...

XOXO - E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0