Gossip, gossip!

Det här extra långa inlägget är till min vän Kristin K.:)<3

Hejsan alla!

Kom precis hem från en sväng på Ica med mamma. Innan vi åkte dit så fikade jag med kompisar efter skolan och vi snackade på och hade det lite trevligt efter en jobbig skoldag. Ja, skolan var inte rolig idag. Jag var trött och så men men, den dagen tog slut den med som tur är!
 Ska snart äta en ceasar-sallad till middag och sen ska jag kolla lite på The Hills spin-off serie "The City". Kollade btw på nya GG igår, jag säger bara till er som inte kollar i takt med USA att ni borde step it up för det hettar till i serien nu! Jag har iof läst alla böcker så jag har ett humm om vad som kommer i serien men de ändrar ändå så mkt i förhållande till böckerna så man vet aldrig!
 Jaha ni, imorrn är då sista skoldagen på veckan iochmed att vi har studiedag på fredag (thank god) och jag tänkte nog dra mig till gymmet imorgonkväll. Det är så skönt att komma igång med träningen nu igen efter lovet. Sedan på fredag blir det nog ganska slappt iaf på dagen, kvällen är däremot planlös för tillfället... Men icke lördag! På lördag blir det en city-runda och bio och restaurang på kvällen, som det ser ut nu. Vill gärna köpa lite grejer; typ en ny highlighter, nagelack och ett Evita Peroni-diadem. Förra helgen snackade jag ju om mina "guld-ställen" som jag kallar dem, alltså mina smultronställen i stan. Vi gick till några men i helgen blir det förhoppningsvis lite fler!
 Juste ikväll kommer ju också Top Model, nån som följer den nya säsongen? Jag tycker om det programmet, det är så härliga jury-medlemmar och massor med fashion!:) Älskar Twiggy som var med ett tag och sen självklart Tyra, de är klockrena, eller vad säger ni?
 Jag spinner vidare på mina It-girl böcker som är jättebra. Dock så längtar jag lite tills jag är klar med den serien så att jag kan sätta mig in i den nya GG-serien "The Carlyles". Såg en intervju med Cicely (författarinnan) där hon nästan skrek, fast inte på ett argt sätt, att hon minsann ALDRIG kommer att avslöja Gossip Girls riktiga indentitet. Det blir man lite lätt irriterad på måste jag erkänna. Jag vill VETA! Haha. Jag har dock mina aningar och det känns som om det är ganska realistiskt vem det är när man läst alla böckerna, men man kan tydligen aldrig vara säker.

Nu verkar min middag vara klar så jag ska kila neråt nu, mwa<3


Här är en av mina favoriter, Twiggy!<3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha tack för det långa inlägget :D <3

2009-01-21 @ 19:54:16
Postat av: malin

jo det är bra :) vem anar du är gossip girl? :o har inte läst böckerna så har ingen aning :p

2009-01-21 @ 19:58:37
URL: http://bloggpinglorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0