Hemma bäst?!

Landade i Sverige för en dryg timme sedan och vad ser jag när jag tittar ut genom fönstret, jo regn! Från att ha kommit från soliga och sköna Grekland till det här... Men jag ska inte klaga för veckan i Grekland var super och jag är solbränd:) Också så är det väldigt skönt att vara hemma igen.
Har shoppat lite grejer, b la ett läppglans från Guerlain "Teracotta", parfymen Miss Dior Chérie Eau De Printemps, en svart eyeliner från Lancôme, smycken, skor och lite annat.
På dagarna så solade vi och badade antingen på stranden eller vid poolen på hotellet och på kvällarna gick vi ut på resauranger och barer. På måndagarna hade de tillochmed "Elvis Night":D
Nej nu ska jag packa upp, hörs later<3


Kommentarer
Postat av: saara

lägg upp bilder som man kan öppna/förstora mer skönhetstips budegt tack,dagens outfit och greklands bilder hihi

2008-08-03 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0