En dröm blir sann!

Hejsan!

Min helg har varit otroligt rolig:) I fredags blev det shopping och fika med massa kompisar efter skolan, sen köpte jag take-out till middag och drog på en kaosartad fest med alldeles för mkt folk!
 Sen igår så var det ju SM i Make up då jag var modell för en utav sveriges (kanske den bästa) makeup-artister Cecilia Lidén (har alltid velat det!:D). Det var åtta tävlande och Cecilia vann!!!!! Hon får alltså åka till Dysseldorf och tävla i en stor make-up tävling då som första pris. Det var sååå kul!:) Sedan var det en annan tävling i samma, nämligen "Publikens favorit" (detta var alltså i Söderhallarna) och vi vann den också!!! Sedan så var det massor med fotografer och jag och Cecilia kom med i b la Svenska Dagbladet idag och sedan SHR-tidningen kommer vi vara med i:)
 Man fick också goodie-bags med massor med hudprodukter som t ex ett vit choklad-body balm och en flaska med mörk choklad-ansiktsmask, en ansiktskräm, bodyscrubb, godis och ögonskuggor:)
 Sedan till tävlingen så hade jag på mig en 1700-tals peruk från Perukmakarna och en 1700-tals klänning med en TIGHT korsett haha, solfjäder, påsväska, tight halsband och 1700-tals örhängen och skor. Sedan så var sminket såklart fantastikt, ja ni ser en bild där nere från Svenska Dagbladet och sen kommer det snart fler:) Det var alltså Marie Antoinette-tema på tävlingen. Så underbart verkligen! Jag har alltid velat ha på mig såna kläder med höftkuddar och korsetter hihi:)
 Efter tävlingen så gick jag och min syster (som också var modell, hon kom trea) till Cozy som är en barista vid Medis och där stötte vi på både Idol-Danny och McDonaldsreklam-killen haha. Sen gick vi på en liten shoppingrunda och sen käkade vi lite snabbt på TGI vid Sturep. innan det bar av hemmåt.
 Nu kom jag precis hem från Moderaternas årsmöte med en söndagsbrunch efter, det var mkt trevligt:) Ska börja fixa mej för gymmet nu, puss<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul det låter! :)<3

2009-02-01 @ 20:02:17
URL: http://prepared.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gud va kul! Grattis till 1:a plats! :D har du varit modell någon annan gång eller var det här första gången?

2009-02-04 @ 19:34:16
URL: http://rebexxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0