Ledig:)

Hejsan alla:)

Idag är jag ledig från skolan och sitter nu och dricker en kaffe. Jag måste tyvärr använda dagen till att plugga men ska försöka att inte plugga så mycket, det är ju så tråkigt!
 I helgen så shoppade jag lite och var på fest osv. och sen nu i veckan så har det varit som vanligt. Imorgon kväll ska jag på ett styrelsemöte med MUF då någon moderat kommer dit och pratar och sen på fredag så blir det tjejmiddag hos min bästa kompis.
 Har ni frsten hört om skandalen med Rihanna och Chris Brown?:O Hoppas hon e okej! En annan tråkig nyhet är att GG inte kom igår och kommer inte förren i mars igen! :'(...

Jaja nu ska jag väl plugga lite då, <33


Kommentarer
Postat av: sandra

tjej middag hos din bästa kompis? men tänk om de blir tjejmiddag då, kommer du inte då? :/

2009-02-11 @ 16:31:55
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0