Nya bilder!

Imorse kom det ett gäng hantverkare hem till oss som skulle lägga lite golv i hallen där nere så det gjorde att jag inte kunde gå hem efter spanskan, som slutade kvart över fyra, eftersom de fortfarande var här. Så då gick jag och åt en tidig middag i form utav sushi och sen mötte jag upp mamma som kom från jobbet. Vi gick och handlade lite mat och jag passade på att sticka ner Sofis mode i varukorgen.
 Skulle egentligen åkt till gymmet idag men jag har fått en släng av färkyldning så det blir inget av med dt... Ska snart kolla på både Gossip Girl och The City och sen sjunga lite (om jag kan med mitt halsont!) på min nya Sing Star-skiva som låg som en överraskning på köksbordet när jag kom hem häromdagen:) Men allra först ska jag bläddra igenom Sofis mode och dricka min vaniljlatte, puss på er<3

Ps. Här är två nya bilder från Sm i makeup i lördags (jag är hon längst till höger på andra bilden) men det kommer fler sen! Ds.



Har också ett "Dagens tips" till er läsare:) Det är ju så att man brukar dricka te när man är förkyld och knapra halstabletter, så jag har två tips på detta idag. Det första är ett vaniljte, det smakar fräsht och lagom med vanilj, (har druckit en kopp sånt idag och det var supergott!) och det andra är halstabletter som heter "Dr. Dryels" som kommer i en söt gammeldags förpackning och smakar jättegott! Kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0