Rolig friluftsdag!

Friluftsdag med skolan låter ju inte så lockande mer än att man kanske får slippa plugget, men jag och fem kompisar från klassen hade nog en utav top tio-friluftsdagar:) Vi träffades nämligen vid ett-tiden och gick då och spelade bowling, sedan gick vi till ett café och åt lunch och sedan så shoppade vi:) Ingen dålig måndag måste jag säga! Jag köpte en jättesöt vit klänning från MQ och ett par Lipstick Jungle-inspirerade örhängen.
 Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och vet inte riktigt vad jag ska göra, borde iof läsa lite i FE-boken... Haha aja vi får se:)

XOXO - ELIN<3



Btw så kommer Lipstick Jungle ikväll:D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg bilder på örhängerna:D

2009-02-03 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0