Sen fika!

Kom hem för en och en halv timme sen drygt, har vart inne i stan på ett möte med MUF och sen så gick jag och S till ett café i Gamla Stan och fikade och snackade till stängningsdags. Efter det så bar det av hemmåt och nu sitter jag vid datorn och funderar på att gå och lägga mig snart, iof så börjar jag kvart i tolv imorrn men ändå jag är ganska trött!
 Idag gjordes valen till trean, jag hoppas att jag valt rätt även om det innebar att jag var tvungen att utöka med 50 p. Men det är nog värt det!
 Imorgon så blir det ingen tjejmiddag hos min kompis, men istället så ska F komma hem till mig och vi ska laga middag och kolla på film:)

Go' natt<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0