Tangerine

Kom hem för ca 40 minuter sedan då jag har varit på UF-mässan i Älvsjö i förmiddags och efter det så tog vi tåget tillbaka mot T-centralen. Vid den tiden var jag och S jättehungriga så vi gick till Jhon Chris och åt lunch och sen gick vi runt i lite olika affärer och jag köpte presenter till mina kusiner som vi ska åka till imorrn för att fira. Kan tyvärr inte skriva vad jag köpte ifall d skulle läsa detta:)
 På tal om shopping så köpte jag ett jättefint hårband från nätet igår som kommer va superfint nu till sommaren, det kommer imorrn!:D
 Ikväll måste jag fixa mig och packa allt inför helgen eftersom vi åker imorgon och sen tänkte jag köra OC-maraton och äta glass:) Egentligen skulle jag med massa kompisar till lasertown eller vad det heter men det blev inte så nu...

Ha en bra fredagkväll! Puss puss<3



Här har ni mitt söta hårband!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0