The OC

Hejsan allihopa!

Mitt sportlov har nästan börjat nu iochmed att idag var sista riktiga skoldagen! Imorgon ska vi nämligen på UF-mässan och har därför ingen skola:) Efter dt så ska jag fika med en kompis och sen vet jag inte vad jag ska hitta på.
 På lördag däremot så är dt Distriktsstämma med MUF, jag kan dock bara vara där under röstningen eftersom jag ska till Örebro vid tvåtiden. Där stannar jag och min familj till söndagen, så dt är bara en natt.
 Veckan har rullat på som vanligt med skolan osv. Och just nu så sitter jag och kollar på OC, vill verkligen också ha sommar! Nu längtar jag sååå mycket!
 Igår var jag på teater, den var bra, och i tisdags så var jag på gymmet:)

Hörs seeenare!<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0