Lördag:)

Hejsan och godmorgon!

Nu var det ett tag sedan sist men har inte riktigt hunnit med! Skolan har rullat på som vanligt och det är jätteskönt att det äntligen är helg. Igår hade jag planer med kompisar som blev förstörda av att jag helt plötsligt fick världens huvudvärk och nackspärr som gjorde att jag var tvungen att lägga mig ner ett tag. Sen så blev det lite bättre men ändå inte helt så jag var hemma med syrran på övervåningen medan mamma och pappa hade massa gäster.
Idag vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar väl på något. Ska ni göra nått kul?:)
Juste imorgon är det en månad kvar till London<3 Iiiiii jag längtar:D

XOXO-Elin

Ps. Gossip Girl börjar den 9/3 igen i USA, alltså på måndag:) Ds.



Blair, min favorit-karaktär i GG:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0